Znajdź nas na:
Porządkujemy przestrzeń pracy (Kontenery i lockery biurowe, szafy, regały i mediaporty)
2021-06-14

Zdjęcie: Tomasz Gmitrzuk

Każdy z nas wiele razy szukał w biurze ważnych dokumentów lub denerwował się, że nie może znaleźć przedmiotu potrzebnego w danej chwili do pracy. Spróbujmy uporządkować biuro tak, aby było przejrzyste i dobrze zaplanowane w naszej codziennej pracy. W poniższym artykule przedstawiamy kilka rozwiązań, dzięki którym zapanujesz nad panującym chaosem w biurze raz na zawsze.

Zacznij od własnego biurka…

Nasze miejsce pracy to wizytówka firmy. Ważne, aby było uporządkowane, dobrze zaplanowane i schludne. Zadbajmy więc o to, aby pracownicy mieli odpowiednie meble do zachowania porządku. Na początek dobrym rozwiązaniem będzie wyposażenie biurek w kontenery biurowe. Nasi pracownicy zyskają dodatkową przestrzeń na dokumenty, artykuły biurowe i ważne przedmioty, kontenery mogą być dodatkowo zamykane na klucz i przez swoje gabaryty wsuwane pod biurko. Tego typu rozwiązanie zwiększy bezpieczeństwo przedmiotów (firmowych i prywatnych) pracowników, są to także przydatne miejsca do przechowywania ważnych dokumentów powiązanych z danym stanowiskiem pracy. W ofercie producentów możemy znaleźć szeroki zakres kolorystyczny tego typu mebli, dopasowanie do ogólnego wyglądu biura nie powinno zatem stanowić większego problemu. W przypadku projektu nowego biura możemy wybierać z wielu gotowych zestawów mebli biurowych, które zawierają ten element. W przypadku większych przestrzeni pracy warto także pomyśleć o wyposażeniu pracowników w lockery biurowe, które mogą pełnić funkcję gotowych skrytek na ich prywatne rzeczy lub także miejsca na inne ważne przedmioty firmowe (możemy tutaj np. przydzielić daną skrytkę do pracownika). Lockery posiadają rozbudowane opcje zabezpieczeń dotyczących zamknięcia przedmiotów w nich się znajdujących i zyskują coraz większą popularność jako podstawowe wyposażenie miejsc pracy.

Kable, kable… akcesoria biurowe przybywają z pomocą

Niestety, ale każde urządzenie na naszym biurku potrzebuje zasilania, a to wiąże się z ogromną ilością kabli i różnego rodzaju wtyczkami, czy to komputer stacjonarny z monitorem, laptop czy telefon, bez dodatkowego zasilania i prądu w biurze długo nie będzie działał. Jest jednak na to sposób, wybierając meble do naszego biura, dodajmy do niego funkcjonalne mediaporty, dzięki którym każde stanowisko zyska dodatkowe opcje zasilania (np. gniazdka, porty do ładowania USB), a co za tym idzie większy komfort pracy. Kable natomiast możemy posegregować i sprawić, że będą niewidoczne na biurku poprzez dodatkowe uchwyty do nich dedykowane.

Szafy biurowe, regały - nasze archiwum codziennej pracy

W biurze potrzebujemy także miejsca na przechowywanie dokumentów czy innych materiałów wytwarzanych na bieżąco przez nasze zespoły. W epoce wiecznej cyfryzacji wszystkiego, co nas otacza, nadal pewne dokumenty trafiają do nas w formie papierowej i należy je posiadać odpowiednio zabezpieczone i zarchiwizowane w wersji fizycznej. Szafa biurowa pasująca do wystroju biura będzie idealnym rozwiązaniem do takiego celu. Obecnie możemy wybierać z gotowych modeli lub stworzyć szafę dopasowaną pod nasze potrzeby i możliwości, dzięki takiemu rozwiązaniu wykorzystamy w pełni dostępną przestrzeń w firmie. Regały biurowe to natomiast przydatne rozwiązanie w zachowaniu porządku w przestrzeni otaczającej nas pracy, dzięki nim możemy wyeksponować rośliny w biurze lub nagrody i wyróżnienia firmy, a także inne przedmioty z nią związane. Ważne, aby wszystko było ułożone i tworzyło harmonijną całość pracy naszego biura, w której każdy odnajdzie swoje miejsce i będzie dokładnie wiedział gdzie szukać potrzebnych przedmiotów.

Skontaktuj się z nami

Doradzimy najlepsze rozwiązania i odpowiemy na wszystkie Państwa pytania.

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.